Het afgelopen jaar was een productief jaar vol met gepersonaliseerde brievenbus cadeaus en bedankjes. De toenemende vraag naar gepersonaliseerde producten vraagt om de volle focus en aandacht van LocoBrands. Dit is nodig om alle bestellingen kwalitatief en tijdig te produceren en te leveren bij de klant. Martijn Feenstra, directeur van LocoBrands, vond deze toenemende vraag een goede aanleiding om te investeren in een nieuwe printer, een lamineermachine en een volledig geautomatiseerde snijplotter.

Door de aanschaf van nieuwe productiesystemen is LocoBrands één van de eerste partijen in Nederland die hoogwaardige en kwalitatieve producten in kleine runs kan produceren. LocoBrands staat voor snelle levering en flexibiliteit en maakt dus deze hoge kwalitatieve producten beschikbaar voor kleinere oplages tegen een snelle levering. Op deze manier kunnen de systemen ingezet worden voor het maken van een direct mailing voor elke bedrijfsgrootte.

Snelle levering

Met de nieuwe investering speelt LocoBrands ook in op de veranderende klantbehoefte. ”Pakketjes dienen steeds sneller geleverd te worden bij de klant; hoe eerder hoe beter.” Vanuit THNX, een label van LocoBrands dat brievenbus cadeaus levert, wordt er ingespeeld op deze behoefte door bestellingen dezelfde dag nog te leveren. Deze belofte kan worden waargemaakt, omdat de werkstructuren zo efficiënt mogelijk verlopen.

Nieuwe productieruimte

Iets dat bijdraagt aan het optimaliseren van de werkstructuren is de nieuwe productieruimte. Deze ruimte is ingericht met een nieuwe routing waardoor alle bestellingen efficiënter verlopen. Door alle nieuwe ontwikkelingen beschikt LocoBrands over de nodige kennis en middelen om alle producten zo optimaal mogelijk te produceren.